11.04.2024Хто змусив Schinkel Pavillon та Brücke-Museum використовувати езопову мову?
01.04.2024Ще якась дорога, крім проспекту Миру
28.03.2024Неузгоджене. Нотатки для тебе, для себе, і до певної міри для них
31.01.2024Мене відносить хвилею назад
02.01.2024When Artist Affords To Be Literal: Social Media Realism in Ukrainian Wartime Art
28.12.2023«Я хотів би зробити видимим те, що невидимо»: 5 важливий подій року в мистецтві
26.12.2023За БДС/М: про транс* простір Documenta 15
19.12.2023The Art of Being Together: New Sociality and Participatory Practices in Ukrainian Art in 2022-2023
07.12.2023Ділення на одиницю: про «Нескінченність за Флоріаном»
28.11.2023Inner Space: The Word in Ukrainian Art Amid The Full-scale War
16.11.2023Wartime Landscapes in Contemporary Art: Perceiving Landscapes Post-February 24
24.10.2023Цифровий свідок: інтерв’ю з Анною Мананкіною
04.10.2023Уявний пейзаж, памʼять і ласощі. «Гостинець» в thesteinstudio
09.09.2023Чи може «правда» однієї дитини розповісти нам, що таке війна?
01.09.2023Олексій Сай про серію «Розбомблені», документацію злочинів РФ і горизонтальну «пропаганду»
12.08.2023Cолідарність між пагорбами у міжчассі
06.07.2023Мистецтво та реальне: осмислення війни та Україна на наступних бієнале
20.12.2021Про «Хорошу виставку. Супер», «Дачний щоденник» та майстерню «aтельєнормально»
13.12.2021Історія однієї квартири
22.09.2021Дзюрчання минулого: про три виставки в PinchukArtCentre
08.09.2021Нікіта Кадан «Камінь б'є камінь»: минуле як нагальне теперішнє
30.08.2021Тріумф без відпочинку або відпочинок без тріумфу Ралко та Буднікова у Підгорецькому замку
22.07.2021Тюрма естетів. Про виставку Олега Соколова в НХМУ
23.04.2021#1: право на бажання
19.04.2021Як навчитись мистецтву: студенти-арт-критики про студентів-художників
09.04.2021Salzburg Summer Academy: нотатки з околиць глобального півдня
22.03.2021Чи можуть віртуальні платформи допомогти світові мистецтва позбутися поволоки «ексклюзивності»?
26.02.2021В костюмі лебедя. Балет і влада в роботах українських митців
19.02.2021Великий, та не повний путівник Дніпром — частина друга
12.02.2021Сезонна Добірка #2
29.01.2021Біля підніжжя «джунглів». Про одну дніпровську artist run ініціативу
24.01.2021Великий, та не повний путівник по Дніпру — частина перша
14.01.2021Від DIK Fagazine до «Чи був Шевченко геєм?» Кароль Радзішевський досліджує українську квір-ідентичність крізь століття
16.12.2020Чому ти такий злий на «білий куб»?
19.11.20205 фільмів, через які я спіткнувся
30.10.2020Багато запитань про ритуал та рутину
06.10.2020Куратор-Візіонер
30.09.2020Невидима праця
17.09.2020Важко стверджувати(ся): освіта та сучасне мистецтво в Україні
10.09.2020Сезонна добірка #1
28.08.2020Арт-гід Парижем
25.08.2020Тренди, за якими варто слідкувати, коли час завмирає під час авралу. 400 років, 3 місяці, 8 хвилин і 46 секунд
19.08.2020Вплестися, виплітатись
07.04.2019Олександр Ройтбурд для книги «Як зробити Україну успішною»
22.06.2018Art Basel 2018: Азіатська вечірка у європейській кірсі