У другій залі Музею, що знаходиться в підвальному приміщенні і складається з великої кількості кімнат, куратор і художниця виставили реквізит зі зйомок фільмів продакшну AntiGonStuff. В основному маски та одяг. У кожній кімнаті був монітор, на якому можна було побачити, як усі ці предмети були задіяні. Друга зала – це Muzeon Experimental Centre, відкрита бібліотека та експериментальний центр, створений на базі МСІО. По кімнатах з екскурсією Оксана водила немолодого чоловіка, який, як мені здалося, працює охоронцем у Музеї. Чоловік уважно слухав, хоч і не був схожий на людину, яка знається на сучасному мистецтві. Коли ж присутні досвідчені відвідувачі виставки її щось питали, вона відповідала не дуже охоче. У житті Андреєва справляє враження людини набагато простішої і приземленішої, ніж ролі, придумані та зіграні нею для фільмів. Напевно, є частина правди в думках, вкладених в уста Оскаром Уайльдом одному з персонажів «Портрета Доріана Грея». Відрізнити хорошого художника від поганого можна за тим, як він поводиться в житті. Хороший художник віддає себе і розкриває свій потенціал у творчості, а в житті вважає за краще бути непоказнішим і простішим.
«Справжні великі режисери їдять на сніданок немовлят, — каже Оксана після того, як розповіла, що ніколи не хотіла бути режисером. — Це не означає, що вони жорстоко поводяться з людьми. Я маю на увазі інше. Режисер дуже жорстко все контролює, продумує все до найменших подробиць. Вміння працювати з акторами, уміння бути головним і при цьому залишатися художником, розуміючи, що таке час, натиск, влада, контроль, що таке, зрештою, гроші і як правильно розподіляти обов'язки в команді, — для цього треба бути трохи надлюдиною. Я мало цікавлюся особистостями режисерів, бо боюся розчаруватись у них».
Через тиждень після відкриття "Oksana - AntiGonna: 13" відбувся artist-talk з Андреєвою. Протягом двох годин AntiGonna розповідала про себе та творчість, відповідала на запитання із зали та показувала короткометражні фільми.
Ігрове короткометражне кіно AntigonStuff — це кіно, в якому задіяна велика кількість непрофесійних акторів, набраних Оксаною з її друзів, знайомих та мистецького середовища Києва. Працюючи з людьми, які ніколи не знімалися, вона виробила особливий, індивідуальний підхід до акторів-аматорів.