Dymchuk Gallery: Дмитро Красний. ТартарариBereznitsky Art Foundation: Давид Чичкан. Портрети, які говорятьМистецький Арсенал: Андрій Сагайдаковський. Декорації. Ласкаво просимо! — 18/09The Naked Room: Ескізи монументального — 13/11Voloshyn Gallery: Нікіта Кадан. Найсолодша пісня скорботи — 14/10
newsМіжнародніУкраїнські

Дослідження показує, що художники стають відомими завдяки своїм друзям, а не оригінальності своїх робіт

20 листопада, 2020

Дослідники Пол Інграм та Міталі Банерджі намагалися з’ясувати чи є взаємозв’язок між соціальним колом митця та його славою, і наскільки важливо мати оригінальні художні роботи, для того, щоб стати відомим художником.

Інграм та Банерджі використовували дослідження виставки “Inventing Abstraction: 1910–1925,” (MoMA, 2012), яке зображувало знайомство між абстракціоністами на початку 20-го століття, для вивчення ролі, яку творчість та соціальні зв'язки відігравали для цих художників, відповідно до рівня слави, яку вони досягли. У науковій статті "Fame as an Illusion of Creativity: Evidence from the Pioneers of Abstract Art" (2018) вони розповіли про свої висновки, зокрема, що для успішних художників, знайомство може бути важливішим за створення нового мистецтва.

Попри те, що минулі дослідження показали, що існує зв'язок між творчістю та славою, Інграм та Банерджі навпаки виявили, що для цих художників не було такої кореляції. Художники з великою та різноманітною мережею контактів, були більш відомими, незалежно від того, наскільки творчим було їх мистецтво. Найбільшим провісником слави для художника була саме мережа контактів з різних країн. Інграм вважає, що це свідчить про те, що художник був космополітом і мав здатність виходити на різні ринки або розвивати ідеї, які були натхненні чужими культурами.

Джерело: artsyShare: