/var/www/cdpolya9961/data/www/artslooker.com/wp-content/themes/looker
https://artslooker.com/wp-content/themes/looker

Voloshyn Gallery представляє персональну виставку «Напис» Володимира Буднікова

112

Володимир Будніков_з проєкту Напис_4

Виставка є презентацію нового циклу живописних робіт Буднікова з однойменною назвою – «Напис».

«Працюючи, я зосередився на обставинах, за яких може відбутися мова, а також на тому, що їй загрожує або перешкоджає. Ба більше, я взявся до «написання», чим наче повернув живопис до його буквальної суті – принципу, згідно з яким мова стає живою, «живим письмом». Напис постає межею між зображенням і наративом, перебуваючи на обох теренах воднораз, оприявнюючи у своїй перспективі те, яким чином абстрактний малюнок тримає зміст».

«Робота художника завжди наражається на мову, мусить мати справу з мовою. Звісно, вона сама і є мовою, тож наражається сама на себе. Написане, за Бойсом, у певному сенсі перетворюється на малюнок. Наслідуючи це слушне твердження, я намалював слова й таким чином повитрушував із них звичний зміст, щоб напис щоразу наново опинявся наодинці з власною формою. Дещо подібне відбувається під час звучання голосу у співі, коли слова важко розібрати не лише через особливості вимови, а й тому, що прив’язаний до них буденний сенс стає неважливим. У музичній мові фраза немовби вивертається навиворіт, сама витягає себе на світло. У музичному звучанні триває обернення слів у сенс через відділяння їх від вербальної оболонки, абстрагування їх від сюжету, до якого їх начебто було міцно вбудовано».

«Мені було важливо зосередитися саме на тривалості написання, на процесі у сенсі progress, як зростання або виходу на поверхню, коли напис викриває себе у плинності. Я сконцентрував увагу на написі як незавершеній дії задля того, щоб зрозуміти, як ведеться слову під час того, коли його кажуть. Власне, у справі спостереження за розвитком власної праці над проєктом я окреслював маршрут між двома потаємними точками задуму та втілення.

Між цими двома пунктами перебуває те, що називають процесом художньої праці. Тож я взявся пильнувати вразливе просування думки найбільш небезпечною ділянкою, де вона йде відкритою та незахищеною, оформлюючись. Якщо початкова тема роботи художника є таємницею через свою абстрактність, нереальність, рішення закінчити працю з’являється від розуміння, що робота знов занурюється до таємниці».

Відкриття: 23 листопада з 17.00 до 21.00, Voloshyn Gallery, Київ, вул. Терещенківська, 13, вхід крізь арку, другий двір, код від воріт: 130

Виставка триватиме з 24.11.2019 по 18.12.2019

22.11.2019

Схожі записи