Довженко-Центр: «play, rec, pause... виставка Олександра Гнилицького» — 9/09—17/10Dymchuk Gallery: Ґерті Дойч та Інґе Морат «Woman to Woman» — 16/09-17/10NAMU: «Тату, шолом тисне. Сучасне мистецтво з колекції NAMU» — 10/09-28/11Voloshyn Gallery: «Хвостосховище. Інженер» — 17/09-15/10PinchukArtCentre: Future Generation Art Prize 2021— 25/09/2021 – 27/02/2022
newsМіжнародніУкраїнські

Нова виставка Лесі Хоменко в онлайн-кімнаті Voloshyn Gallery

28 липня, 2021

Voloshyn Gallery представляє вибрані роботи Лесі Хоменко із серій «Моржі» та «Велетні» у новій онлайн вьювінг рум. Онлайн-кімната буде доступна для перегляду вже 2 серпня 2021 року, ексклюзивно на сайті галереї.

«Велетні» – це один з перших проєктів Лесі Хоменко, над яким художниця працювала з 2006 по 2012 рік. Це серія широкоформатних картин, на яких звичайні люди – «герої» сучасного світу – представлені з «жаб’ячої точки зору». У своїй практиці художниця звертається до своєї східноєвропейської ідентичності, пов’язаної з українською академічною художньою системою. У своїх ранніх роботах Хоменко водночас критикує і переосмислює елементи візуальної мови, що вкорінена в пострадянській фігуративній школі.

«Вдаючись до субверсивної афірмації (підривного ствердження), я деконструюю зміст епічної картини, виводжу її з поля стародавніх міфів, шукаючи нового героя. Мене також цікавить, наскільки сильним виявився історичний «розлам» в культурі пострадянських країн, коли на початку 90-х на цю територію стрімко ввірвалось все західне мистецтво нараз, без переосмислення його історичної логіки. Моя трансформація «великого стилю» – одна зі спроб повернути культурі історичний вимір», – Леся Хоменко, 2006 р.

Серія «Моржі» – це продовження «Велетнів», де авторка розглядає свої роботи як деконструйований інструмент фасаду державної репрезентації. Вона обрала тему спорту, як головного замінника батального міждержавного протистояння. Втім, Спортсмени Хоменко дуже далекі від олімпійських ідеалів, моржі – це навіть не спортсмени, проте їх фізичні тренування не менш серйозні та «героїчні» ніж в канонічних видах спорту. Хоменко зацікавив репрезентативний аспект моржування – момент тріумфу після виходу з крижаної води.

Леся Хоменко – авторка живописних робіт, інсталяцій, перформансів та відео. У своїх роботах художниця деконструює наративність образу та перетворює картини на об’єкти. Завдяки інтересові до зіставлення та порівняння історії та міфів, авторка виявляє способи візуальної маніпуляції. Як правило, у своїх роботах Леся Хоменко створює складні висловлювання із сильним критичним потенціалом.
 

Максим і Юлія Волошини відкрили Voloshyn Gallery у жовтні 2016 року. У 2015 році подружжя Волошиних увійшло до списку Forbes 30 Under 30.
Галерея спеціалізується на contemporary art і демонструє широкий спектр різних медіа сучасного мистецтва, проводить персональні та групові виставки. Одним з основних пріоритетів Voloshyn Gallery є участь у передових ярмарках сучасного мистецтва. Серед міжнародних ярмарків, у яких галерея брала участь протягом останніх двох років: Volta NY, Volta Basel, viennacontemporary, Dallas Art Fair, Pulse Art Fair, Nada Miami, Untitled й EXPO CHICAGO. Сольна презентація Жанни Кадирової від Voloshyn Gallery отримала нагороду Pulse Prize (2018), також проєкт відзначили куратори Perez Art Museum Miami.
Voloshyn Gallery є членом New Art Dealers Alliance (NADA) з 2020 року.Share: