Voloshyn Gallery вдруге представить Україну у арт-шоу Scope Miami Beach

30 листопада, 2017

IMG_2597

Voloshyn Gallery  вдруге бере участь у арт-шоу Scope Miami Beach, що проходитиме з 5 по 10 грудня у рамках тижня мистецтв у Маямі, США, і представляє роботи п’яти художників – Влади Ралко, Михайла Деяка, Ігоря Гусєва, Анастасії Подерв’янської та Володимира Когута.

Уперше на Scope Art Show ми демонструємо роботи Влади Ралко – найвідомішої експресіоністки сучасної України. Представлена на стенді галереї серія графічних робіт була створена у 2015 році. Художниця пише про неї так: «Тіло, травмоване модою. Або візьмемо ширше – тіло, травмоване культурою. (Коли культуру імітувати, як творіння доктора Франкенштейна, то вона може просто розчавити, або випатрати з жорстокістю маніяка). Але за приклад я, все ж таки, взяла моду, яка із запаморочливим прискоренням відтворює сама себе. Тіло для моди більш нецікаве – вона зачарована сама собою та конає, як Нарцис.

P1270210

Якщо раніше в різні часи примхливі конструкції одягу щось додавали до тіла (дарували тілу нових об’ємів та форм) або наново відкривали тіло, то зараз одяг вирішує долю тіла не разом із тілом, але з іншим одягом. Тілу ж віддана роль мертвої ляльки, яку час від часу тюнінгують на вимогу моди, але насправді виключно від нудьги.

Тіло, навантажене мертвим культурним спадком, не витримує і починає перетворюватися на одяг або взагалі втікати. Але нестача «головного героя», здається, не дуже хвилює симульовану культуру, яка запаморочливо відтворюється в «нових колекціях»».

Також на стенді галереї представлені три твори Михайла Деяка із серій Space та Genesis. Space являє собою цикл мінімалістичних пейзажів із стриманою композицією та складними кольоровими рішенням. Провідною рисою робіт із серії Space є те, що художник створює ці картини на склі. І ця техніка обрана Деяком не випадково, адже його дитинство пройшло на Закарпатті, де споконвіку місцевість вражала самобутністю і величезною кількістю рідкісних художніх технік, таких як іконографія на склі. Вочевидь це відбилося у підсвідомості автора, звідси тяга до подібних експериментів.

IMG_8385

Окрім пейзажів на склі на нашому стенді представлений барельєф «Iron Water » з серії  Genesis, яка виникла коли широка, динамічна і відкрита живописна техніка Деяка трансформувалась у новий пластичний стиль: з’явилася серія експресивних композицій із металу, що виражають собою асоціації з певними предметами чи явищами. Барельєф «Iron Water » зображує товщі води, що немов застигли на секунду. Насичений сірий колір додає глибини цій композиції, металеві хвилі постають перед глядачами часом бурхливі, часом спокійніші, адже як тільки-но змінюється джерело світла, змінюється і рельєф «води».

Михайло Деяк працює на межі неоекспресіонізму і мінімалізму, експериментує з матеріалами. Voloshyn Gallery працює із художником на ексклюзивних умовах, і вже два роки поспіль представляє твори Деяка на Scope Art Show у Базелі (Швейцарія), Маямі та Нью-Йорку (США). Картини художника часто можна зустріти на аукціонах, за останні кілька років його твори чотири рази були представлені та продані на Phillips Auction. Михайло Деяк веде активну виставкову діяльність, приміром, у березні цього року у Нью-Йорку пройшла персональна виставка художника у Ukrainian Institute of America. Художник живе і працює у Києві, Україна.

Серія створених за допомогою 3D принтеру скульптур «Mister Nobody» Ігоря Гусєва виникла як логічне продовження живописних творів художника із Glitch-ефектами. «Mister Nobody» є напівавтопортретним циклом, адже кожна фігурка має певну портретну схожість як із самим Гусєвим, так і з королем рок-н-ролу Елвісом Преслі.

До своєї впізнаваної манери Гусєв звертається останні п’ять-сім років. Ґлітч ефекти були невід’ємною частиною відео-арту, що  панував у мистецтві кінця дев’яностих. У той час Гусєв проявив себе і як відеохудожник, і як автор численних парадоксальних інсталяцій.

Масштабна вишивка-колаж Анастасії Подерв’янської «Страшний Суд»  поєднує у собі  український декоративізм та етно-романтизм, а також елементи коміксу. Усі ці риси надають твору мультикультурного значення та виводять його за межі архаїчно-традиційних уявлень. Синтез традиційних технік і канонів з сучасними технологіями і баченням створюють нове звучання. Подерв’янська працює у різних техніках живопису – на полотні, дошках, левкасі, склі, а останні чотири роки експериментує у техніці текстилю. Ці роботи є спробою сучасного візуального переосмислення традиційних іконописних сюжетів, емоційного перетворення та надання нового значення канонічним образам.

У рамках підтримки молодих художників Voloshyn Gallery представляє роботи Володимира Когута.  Його «Архаїчна сім’я» – це серія образів-замальовок, які потім складаються у велику композицію.  Своє ставлення до творчості він окреслює так: «Мене надихає рух, можливість пізнання образів із оповідань різних людей. Я стараюся зразу зафіксувати цікаву ситуацію «на місці», не залежно від того, які матеріали є під рукою: кулькова ручка, фломастер – усі інструменти підійдуть. Тому не рідко у моїх роботах можна зустріти суміш технік».

20170913_131119

Мова Когута перегукується із художніми висловлюваннями Жана-Мішеля Баскії, але це не з прагнення наслідувати, а скоріш бажання досягти абсолюту в примітивізмі, адже дитячі малюнки мешканців усього світу перегукуються між собою, а більшість символів з дитячої творчості є універсальними і зрозумілими всім, не залежно від того, на якому континенті мешкають автори.

Володимир Когут народився 1995 року у місті Львові, Україна. З дитинства був переконаний, що його покликанням є точні науки, такі як геометрія, проектування. Однак у 2009 році вступив до Львівського державного коледжу декоративного та ужиткового мистецтва ім. І. Труша, де навчався по 2013 рік. У 2013 році став студентом Львівської національної академії мистецтв,  до 2015 року навчався на сакральному відділенні, а із 2015 по 2017 рік на монументальному відділенні. Живе та працює у Львові, Україна.

Share: