/var/www/cdpolya9961/data/www/artslooker.com/wp-content/themes/looker
http://artslooker.com/wp-content/themes/looker

Виставлені у бельгійському музеї картини Малевича, Кандинського, Гончарової – поставлені під сумнів

Фрагмент скандальної експозиції / Фото: Museum of Fine Arts, Ghent

Фрагмент скандальної експозиції / Фото: Museum of Fine Arts, Ghent

На цьому тижні під пильною увагою опинилася виставка у бельгійському Музеї образотворчого мистецтва (Museum voor Schone Kunsten), на якій представлено двадцять шість раніше невідомих авангардних робіт таких знатних художників, як Кандинський, Малевич, Родченко, Гончарова, Явленський, Ларіонов і Татлін.

Справа в тому, що цілий ряд авторитетних міжнародних мистецтвознавців та арт-дилерів поставили під сумнів авторство творів, які приписують вище згаданим митцям. Про свої сумніви вони написали колективного листа до The Art Newspaper. За їхніми словами, твори раніше ніколи не виставлялися, не були зазначені в серйозних наукових публікаціях і не мають підтвердженого провенансу. Картини Василя Кандинського та Олексія Явленского не згадані в їх каталогах-резоне, скриня і прядка, нібито розписані Казимиром Малевичем, не мають аналогів у творчості художника, також відсутні будь-які історичні підтвердження факту, що він створював подібні роботи.

Твори експонуються на правах музейної позики з колекції фонду Ділегема, заснованого російсько-бельгійським колекціонером Ігорем Топоровським.  Зі свого боку, Топоровський висловив готовність надати інформацію про провенанс за запитом «дослідників, вчених і фахівців». Хоча автори листа не використовують слово «підробка», зі змісту ясно, що роботи, виставлені в Генті, викликають підозру.

Читайте: Експерти: майже всі картини із виставки Модільяні в Генуї — підробки

15.01.2018

Схожі записи