/var/www/cdpolya9961/data/www/artslooker.com/wp-content/themes/looker
http://artslooker.com/wp-content/themes/looker

Телепрограма «Фейк або Фортуна» допомогла ідентифікувати пейзаж відомого художника

Арт-дилер Філіп Моулд та телеведуча Фіона Брюс / Фото: Емілія Санді

Арт-дилер Філіп Моулд та телеведуча Фіона Брюс / Фото: Емілія Санді

Новий сезон популярної телепередачі в Британії «Фейк або Фортуна» розпочався несподіваним відкриттям, її учасники зуміли довести, що картина талановитого англійського пейзажиста Джона Констебла, яку багато років вважали підробкою насправді належить кісті відомого художника ХІХ століття.

Історія боротьби за ідентифікацію розпочалася ще у 2000 році, коли арт-дилер, який був один із авторів цієї телепрограми Філіп Моулд продав її за £ 35 тисяч одному колекціонерові на півночі Англії — Річарду Гріну, не скриваючи, що це є підробка під Констебла. Тепер же, після підтвердження авторства, картина оцінюється приблизно в £ 2 млн, а нинішній власник пообіцяв виставити свій скарб на загальний огляд.

Читайте: Бельгієць в інтернеті придбав картину Кунінга за безцінь

Дослідження, проведене експертами шоу, показало, що картина, що належить на даний момент бізнесменові, насправді є «композиційним ескізом». Також відомо, що Джон Констебл намалював її приблизно в 1820 році. На полотні зображений вид на котедж Вілли Лота, який існує і по сьогоднішній день. Щоб довести авторство, фахівці використовували новітні технології, а також простежили провенанс полотна. Також аналіз підтвердив, що в фарбах присутні ті ж пігменти, що використовував знаменитий автор. Відомо, що після смерті Джона картину продав його син.

Читайте: За допомогою телепередачі на ВВС знайдено старовинну картину вартістю $ 450 тисяч

Цікаво, що будучи ще арт-дилером-початківцем Пітер Моулд двічі купляв це полотно, спочатку він заплатив за нього £ 10 тисяч, як твір художника «з кола Констебла». Тоді,не зумівши довести авторство, змушений був продати полотно. Кілька років по тому він заплатив за нього вже в два рази більше, але спроби ідентифікації знову провалилися. Зараз, незважаючи на солідні фінансові втрати, арт-дилер не засмучений тим, що більше не володіє полотном. «Ні, я абсолютно не розчарований. Мене гріє думка, що я не помилився в молоді роки, а зараз відчуваю ейфорію від того, що додав один з найкрасивіших пейзажів в скарбницю британського мистецтва», — відповів Моулд на питання Radio Times.

Читайте: Була копія – стала оригінал: Пушкінський музей хоче викупити Тиціана у колекціонера

29.08.2017

Схожі записи