/var/www/cdpolya9961/data/www/artslooker.com/wp-content/themes/looker
http://artslooker.com/wp-content/themes/looker

Суд Мюнхена виніс рішення по скандальній колекції Корнеліуса Гурлітта

18451958_304

Фото: DW.de

У четвер 15 грудня вищий суд Мюнхена визнав дійсним заповіт померлого в 2014 році німецького колекціонера Корнеліуса Гурлітта . Тим самим була знята остання правова перешкода на шляху його спадщини до швейцарської столиці, де картини майстрів класичного модерну повинні, відповідно до заповіту, зайняти місце в колекції Бернського «Художнього музею» («Kunstmuseum Bern»).

У 2014 році в своєму заповіті Корнеліус Гурлітт несподівано оголосив Бернський Художній музей єдиним спадкоємцем його колекції. Тепер після постанови мюнхенської Феміди в Швейцарію з Німеччини повинні бути передані близько півтори тисячі картин, в тому числі роботи Пабло Пікассо, Клода Моне і Марка Шагала..

Читайте: Суд Амстердама зобов’язав Голландію повернути колекцію скіфського золота Україні

«Для нас дуже важливо отримати можливість організовувати виставки і зробити картини колекції доступними для широкого загалу», — підкреслив юридичний представник бернського музею Марсель Брюльхарт, який  брав участь у переговорах з німецькою стороною про долю колекції Гурлітта.

Нагадаємо, Корнеліус Гурлітт був сином німецького арт-дилера Гільдебранда Гурлітта. У листопаді 2013 року в його квартирі в Мюнхені був виявлений скарб із майже півтори тисячі творів мистецтва. Частина колекції була придбана Гурліттом-старшим, решта конфісковано гітлерівською владою у власників-євреїв. Уряд Німеччини вилучив картини після знахідки, звинувативши Гурлітта в ухиленні від сплати податків і присвоєнні чужого майна.

16.12.2016

Схожі записи