Корпоративна колекція Deutsche Telekom поповнилася «вірусом» Степана Рябченка

Степан Рябченко, «Мелісса». Із серії «Комп'ютерні віруси», 2011

Степан Рябченко, «Мелісса». Із серії «Комп’ютерні віруси», 2011

Одним з останніх арт-надбань німецького гіганта у сфері телекомунікаційних послуг Deutsche Telekom AG, стало поповнення їхньої корпоративної колекції (Art Collection Telekom), цифровою роботою «Мелісса» сучасного українського медіа художника, скульптора та автора інсталяцій — Степана Рябченка.

 «Мелісса» — одна із робіт з серії «Комп’ютерні віруси». Проект працює з актуальною для 21 століття проблематикою співвідношення реального і віртуального, досліджуючи специфіку їх сприйняття людською свідомістю. Автор проекту візуалізує віртуальну сутність вірусу, надаючи йому форму і образ. Таким чином, долається кордон, що проходить між абстрактним і фігуративним, увагу глядача переноситься на зовнішній образ, акцент зміщується з відчуття загрози в сторону естетичного сприйняття.

«Мелісса» — ранній макро-вірус, створений в 1999 році. Мережі великих компаній були зруйновані мільярдами «вірусних» електронних листів, після чого були тимчасово або повністю закриті.

Читайте: Одеський художник Степан Рябченко перетворив магазин Comfy на арт-об’єкт

У центрі уваги автора — взаємодія нових технологій і класичної образотворчої традиції, межа між реальним і віртуальним світом і нова природа мистецтва. Своїми скульптурами, фантастичними архітектурними проектами та цифровими зображеннями, він створює масштабну оповідь про світ віртуальної реальності – зі своїми ідеями, героями й міфологією.

Art Collection Telekom засновано в 2010 році. У центрі колекції сучасне мистецтво Східної та Південно-Східної Європи. Мета Art Collection Telekom спостереження за соціальними та політичними змінами, що відбулися після падіння залізної завіси і сприяння ширшому розумінню європейського культурного розмаїття за допомогою образотворчого мистецтва.

11.05.2017

Похожие записи