/var/www/cdpolya9961/data/www/artslooker.com/wp-content/themes/looker
http://artslooker.com/wp-content/themes/looker

Чому 2016 став роком рекордної кількості підробок

Чому 2016 став роком рекордної кількості підробок / Фото: Orion Analytical

Чому 2016 став роком рекордної кількості підробок / Фото: Orion Analytical

Відомий американський портал по мистецтву Artnet назвав 2016 рік рекордним по кількості підробок, суперечок, судових розглядів та пов’язаних з ними скандалів.

Найгучнішою подією минулого року  було названо знахідку другої версії картини «Юдифа й Олоферн» Караваджо. При тому, що в Національній галереї старовинного мистецтва в Римі зберігається ще одна картина «Юдифа й Олоферн» Караваджо 1599 року «нове» полотно вже почали оцінювати в 120 мільйонів євро.

Читайте: Відомому американському актору підсунули копію картини

Найяскравішим скандалом 2016 року видання вважає 50 виявлення фальшивих робіт художника-мінімаліста з Південної Кореї Лі Уфана, які було знайдено у арт-дилера на прізвище Хьєн. Дилер визнав знайдені у себе картини підробками. В цей же час сам художник розпізнав серед 50 робіт 13 оригіналів. Скандал змусив уряд Південної Кореї розробити нове законодавство по боротьбі з підробками.

Не менш гучним скандалом Artnet назвав аукціон ярмарки мистецтв TEFAF, під час якого продали підробок на суму 225 мільйонів фунтів. Також, чимало наробили галасу підроблені стільці Версаля. Паризькі антиквари продали комплексу Версальського палацу підроблених антикварних меблів на € 2,7 млн.

04.01.2017

Схожі записи